Thursday 29 March 2012

ALAHAI JODOH

ehmm dalam usia aku yg makin meningkat nie, tmbhan plak aku nie perempuan, aku slalu sgt dpt soalan cepumas; heiii asal nmpk jer muka aku (intan ko skrg da kawin ker belum..? bile ko nk kawin?, jgn la memilih sgt nnti tak kawin kang, ko nie memilih kot pastu bla bla bla..) aduyaiii; jenuh aku nk mejwb soklan korang tue tau...jwpn aku senang & simple jer...(sbg manusia/hamba dimuka bumi nie, AJAL;MAUT;REZKI;PERTEMUAN;PERPISAHAN;JODOH; sume dh ditentukan oleh Allah, kita perlu berusaha doa & tawakal. & seandainya dh ditakdirkan oleh Allah, mungkn perjalanan jodoh aku masih panjang. Panjang mana tue wallahualam, nasib manusia x sume ye sama, setiap apa yg jadi ade hikmahnya) tp yg aku tahu dlm kepala otak aku, sentiasa panjatkn DOA pd Yang Maha Esa tuk kebaikan aku. senangkn jwpn aku. SIAPALAH AKU yg nk menidakkan ketentuan dari Allah; KUN FAYA KUN.

No comments:

Post a Comment